Här igen

Hejsan bloggen.
Nu är jag här igen, och tänkte jag kanske kommer vara igång med bloggen igen, men jag vet inte säkert. Det kommer säkert komma ett inlägg lite då och då. Haha.

Idag har vi iallafall projektdag i skolan, och jag och Linette bestämde oss för att vi börjar vid 12, för vi har möte med Lena klockan 13. Så då sätter vi oss en timme innan och kikar och skriver lite. Så just nu är jag duktig och tvättar lite, och har precis ätit frukost. Jag lär väll duscha när den här maskinen är klar, så att det inte blir stressigt för mig att komma till skolan sen.

Efter skolan sen, och efter att Joel kommit hem från jobbet blir det att hämta barnen på dagis. Dom kommer va hos oss den här veckan, så det ska bli mysigt. Det är mycke som händer den här veckan har jag kommit på, nu när jag började tänka lite. Haha. Men det är som vanligt.

Nej, nu ska jag fixa lite här hemma.

Kiss and hug

// LINN H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0