23/2-10

God morgon!
Sitter här och äter frukost, och tänker för mycket för mitt eget bästa. Men, jag ska försöka vara duktig den här veckan och gå till skolan och göra det jag ska. Nästa vecka är det ju lov, så det är ju lugnt. Det är inte så långt kvar. Och jag känner att det här börjar gå mot nått bra, det känns som det iallafall. Visst är det tufft, och inte bara för mig, utan för Honom också, det förstår jag. Men allt går att lösa, eller? Det hoppas jag, för det här är inte kul. Orkar inte ha det såhär en gång till, att man ska kämpa så himla mycket för att få bort dom där känslorna. Nej, jag vill inte det. Jag vill att allt ska funka bra ändå, nu när jag bor hemma och sådär.

Hmm, jaja, hoppas verkligen att allt kommer att lösa sig. Jag ska vara duktig och äta upp frukosten, kanske ta en huvudvärkstablett, byta om och ah, gud vet allt. Orkar verkligen inte gå till skolan, men man måste. Det är bara att gå dit och göra det man ska.

Kiss and hug

// LINN H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0