Styrkan att...

klara det man vill.

Har kollat på Mulan nu på morgonen, och fick en tanke. Bara man vill nånting, så klarar man det. Det gäller bara att ha styrkan, så klarar man det. Jag fick den tanken från Mulan, då hon är i träningslägret. Hon kämpar för att klara det som hon kom dit för. Det tycker jag är bra, och där fick jag tanken att bara man vill och har styrkan, så klarar man det man vill.

Fast nu måste jag gå och äta frukost.. Eller om jag duschar först, för då kan jag gå och handla på Ica sen. Haha. Eller äh, jag vet inte hur jag ska göra. Måste på toa iallafall.
Och det är så skönt nu kan jag lova, för nu kan jag leva precis som vanligt igen. Det är skönt..

Kommer ett inlägg senare skulle jag tro..

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0