Sleeptime!

Det är det för mig iallafall, det kan jag lova. Är jätte trött nu, men jag tycker att jag har vart duktig idag. Och jag har även vart på bra humör så gott som hela dagen. Inte riktigt på morgonen, men det gick över, så efter det har jag vart på bra humör hela tiden. Nu är jag dock lite trött, men jag tycker att jag har gjort mig förtjänt av att lägga mig och sova iallafall.. Jag har hittat massa fakta om ActionAid, om Samer, gjort svenskafrågor och läst lite teori. Så då tycker jag faktiskt att jag är förtjänt av lite sömn.

Imorrn blir det iallafall till skolan, skriva ut papper, fixa lappar till fotograferingen tillsammans med Marina, utprovning med studenthattarna, trafikskolan och läsa lite teori, kanske hem en sväng och packa lite i lådor, kyrkan och sjunga och sedan hem igen. Det blir fullt upp imorrn, det märks. Haha. Men det är bra att man gör något vettigt av sina dagar iallafall.

Men nu ska jag lägga mig i sängen och läsa någon sida i min bok innan jag somnar..

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0