School time again

Nu är det snart dags att dra sig till skolan igen, men jag måste ju fixa mig också och äta frukost. Nu kan man ju verkligen snacka om att jag är riktigt seg, bara för att jag drog mig kvar i sängen i nästan en halv timme. Eller ah, tills jag hörde att det va någon som va och gick i lägenheten, men det va bara mamma.

Men idag då, då ska jag väll väll till skolan och ha lektioner som vanligt. Efter det blir det hem och plugga. Idag ska jag plugga teori, så idag får alla skolarbeten vara. Jag måste läsa teorin, jag måste ju klara teoriprovet när det jag gör det. Jag hoppas på att jag kommer klara allting första gången, men man vet ju aldrig hur det blir med det.

Men nej, nu måste jag verkligen gå och duscha och äte frukost så att jag inte kommer försent till skolan, det är ju inte så bra om man gör det.

Kommer ett inlägg senare idag skulle jag tro.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0