Nervös som jag vet inte vad.

Det är nu det gäller. Men jag är så himla nervös, det är ju ändå på det här det hänger nu. Jag vill verkligen klara det. Vill inte kugga, jag måste klara det. Fy och blä och usch så nervös jag är.

Ärligt, jag vill inte. Eller jag vill, men jag vill inte att det ska vara så nervöst. Tänk så klarar jag det inte? Eller om jag klarar det? Assa, shiet. Det är inte kul att inte veta hur det kommer gå, och inte ha den blekaste om hur dom kommer säga att man ska göra. Nej, det här tycker jag inte om, men jag vill ändå ha det här. Jag ska klara det! Så enkelt är det! Jag tänker inte ge mig, inte för minsta lilla! Jag ska ha det här, så enkelt är det!

<3

Kommentarer
Postat av: L

Slappna av. Du klarar det, kom ihåg bara när du sätter dig i bilen att det är som om du skulle vara ute och köra med Peter (om det var han du hade som lärare). Igenting att oroa sig för allt går fint :)



Lycka till!

2009-09-30 @ 10:02:06
Postat av: Andreas // kottis

Det var ett tag sen man prata me dig, ta hand om dig // kottis

2009-10-02 @ 16:37:32
URL: http://www.kottis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0