Klarade det!

Jag är så stolt över mig själv, om man får säga det! Men jag klarade teoriprovet, och det kändes så himla skönt när jag såg att det stod godkänt. Jag som va så himla rädd att jag skulle kugga, men jag klarade det. Så det kändes riktigt skönt. Nu är det bara uppkörningen kvar, men jag hoppas att jag klarar den också. Men jag tänker inte ta ut segern i förskott, men hoppas får man ju alltid göra.

Nu ska jag försöka plugga lite igen tror jag, så man blir av med alla skolarbeten också.

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Jaana

GRATTIS GUMMAN!!! I miss you

2009-09-29 @ 12:07:27
URL: http://finskadamen.blogspot.com
Postat av: L

Grattis Grattis härlig känsla det var när man stog där å såg att det står Godkänt på papperet :=)

2009-09-30 @ 10:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0