Happy face !

That´s me! I think. Jag känner mig faktiskt riktigt glad om jag ska vara ärlig. Imorrn blir det att flytta alla mina saker till lägenheten, och så ska jag packa ihop lite grejer, för jag drar nämligen på Rock for Moc imorrn också !

Snacka om att jag blev glad när PrästDaniel sa att jag fick följa med. Riktigt riktigt glad faktiskt. Jag ser verkligen fram emot den här festivalen varje år. Jag har missat den en enda gång, och det va för två år sen, bara för att jag fick urinvägsinfektion dagen innan. Det va tråkigt, men det är ju sånt som händer. Nu är det iallafall så det ser ut. Rock for Moc imorrn vid 6 tiden, sen så kommer vi hem på lördag natt, och då blir det jag och Sara som går till lägenheten och sover. Hehe, snacka om att det kommer kännas konstigt, men det blir ju en vanesak. Haha. Dock så har vi inge ljus i hallen, så måste fixa det innan jag åker imorrn så att man ser nått när man kommer in. Haha.

Men nu ska jag packa ihop lite grejer här hemma. Och sen lägga mig och läsa i sängen.

Kommer ett inlägg imorrn iallafall.

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0