Filmdax

Nu när jag har vart duktig och pluggat och sådär, så såg jag att det började en film på tv. Systrar i Jeans, så får se om den är bra. Tyckte iallafall att böckerna va bra då jag läste dom, visserligen är det några år sedan nu men. Haha. Nu är det ju reklam från den filmen, så passar på att skriva ett inlägg nu.

Jag funderade på en sak när jag gjorde ett arbete. Undrar hur man skulle reagera om man skulle få ett barn som inte är "friskt". Undrar om man skulle klara av det, eller om man skulle gå ner sig i sorgen så mycke så man inte kan ta hand om barnet. Man kan ju aldrig förbereda sig på att få ett funktionshindrat barn. Man går ju runt och hoppas på att det är friskt det barn man väntar, men sen om det blir nått fel? Om det inte blir det där friska barnet? Det va ju inte det man hade tänkt sig. Nej, det går ju inte att förbereda sig på det.

Har olika funderingar.

Men nu ska jag kolla på film igen

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0