Äntligen!

Nu har jag flyttat till lägenheten, och fått allting i ordning, så det känns jätte skönt. Dock så har jag inte fått ordning på mitt internet, så jag kan inte sitta vid datan när jag är i lägenheten, så nu sitter jag i huset.

Mamma och Robban ska på föräldramöte, så jag ska vara barnvakt åt Filip och Saga, dock så har Saga somnat så hon ligger och sover i sängen nu, men Filip är fortfarande vaken. Tänkte att jag skulle passa på att plugga också. Det är ju inte långt kvar nu tills jag har uppkörning och teoriprov, och jag vill ju verkligen klara teorin, för det är den jag har svårast för.

Men nu ska jag prata lite mer med R innan jag sätter igång med pluggandet.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0