ActionAid

Jag sitter och läser om ActionAid, då jag tänkte att jag skulle göra mitt ett arbete om dom, och dels för att vi själva har ett fadderbarn genom ActionAid. Dom gör väldigt mycket för att det ska bli bättre i världen, och det tycker jag är riktigt bra av dom. Dom kämpar verkligen för att hjälpa såna som har Hiv/Aids, dom som inte har råd att gå i skolan, försörjning och massa annat. Jag tycker det är riktigt bra.

Och jag säger det, jag tycker verkligen att ni ska gå in och kolla. Och har ni inget fadderbarn, så skaffa ett. Du kan förändra en hel massa för att skänka 200 kronor i månaden, eller vad det nu kan vara. Eller om du är tjej, varför inte bli GirlFriend?

Vettja, gå in på www.actionaid.se och kolla. Det tycker jag verkligen att ni ska göra!

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0