\___/

God morgon allihop.
Sitter i huset nu och äter frukost, har ju fortfarande ingen frukost uppe i lägenheten. Nu har jag iallafall kommit i ordning helt och hållet där, så det känns skönt. Nu är det bara mamma som ska komma med tusen saker. Haha, men så är det väll när det annars är helt tomt där. Det är bara i mitt rum som det är fullt med saker, sen är det lite saker i vardagsrummet. Kan lova att det är ruskigt tomt.

Och jag känner mig riktigt stolt ! =D Jag sov där helt själv för första gången nu. Visst, det är andra gången som jag sover i lägenheten över huvud taget, men jag tycker det är duktigt av mig att sova där helt själv. Jag är ju liksom livrädd för att sova helt själv, och allra helst när det är mörkt ute och sådär. Men jag klarade det, så jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv. Om man nu får vara det, men det hoppas jag att man får.

Jag har kommit på att jag måste försöka ge mina kompisar lite mer tid, vi träffas typ aldrig för att jag har massor jag hela tiden ska göra. Men vet ni? Man behöver inte göra precis allting, precis direkt. Man kan faktiskt vänta en dag, det dör man inte av. Så idag tänker jag faktiskt vara med en kompis som jag inte har vart med på jätte länge. Jag tror iallafall att jag skulle vara det. Jag hoppas på det iallafall.

Jag måste även ta mig till Tess någon dag. Vill träffa henne, och hennes lilla son. Jag tycker även synd om henne, men det är bra att allting börjar bli bättre för henne. Ni som känner henne, och läser hennes blogg, förstår nog varför jag tycker synd om henne.

Men nu måste jag börja stänga ner här, och röra mig mot skolan. Kommer kanske ett inlägg senare ikväll.

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0