Tisdag

God morgon allihop.
Hoppas att ni hade en lika bra helg som jag hade. Skolveckan började igår, och det funkade väll som vanligt. Nu sitter jag iallafall och är gristrött. Kan det bero på att det blir mörkare och mörkare för varje morgon? Ärligt talat, nu kommer det nog inte dröja länge tills den första snön kommer. Någon som längtar till vintern? Det gör jag iallafall, lite grann. Det där mysiga när man sitter inne och ser snön falla, uppkrupen i soffan med varm choklad, filt, en bra film och lussebullar. Nej, lite längtar jag faktiskt till vintern. Och till julen. Och en sak är säker, jag ska hyra en fjällägenhet i vinter uppe i fjällen. Så enkelt är det. Är det någon som vill med? Kommer inte vara så dyrt faktiskt..

Men säg gärna till om det är någon mer som är intresserad av att åka till fjällen.

Nu ska jag börja röra mig. Börjar om en liten stund, och dagens första lektion är Träning och hälsa, så blir gymmet direkt på morgonen i lite mer än en timme.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0