Söndag

Haha, ja vad kan man säga? Man mår som man förtjänar idag. Det är tur att jag bara kan vara hemma och göra vad jag vill, så det blir nog en hel del dator, tv, film, spel och sen ska jag även få in lite plugg också hade jag tänkt. Har ju ett prov imorrn som jag ska försöka klara. Haha. Men det ska nog inte vara så svårt, jag har ganska lätt för religion. Tycker det är kul med religionkunskap faktiskt.

Vill iallafall tacka alla underbara som var med igår och gjorde kvällen/natten till det som det blev. Den blev verkligen underbar. Så tack till alla ni som var med, det va verkligen helt underbart. Hade verkligen inte blivit detsamma utan er. Tack så hemst mycke <3

Nu ska jag iallafall kolla på lite tv tror jag, och försöka plugga lite..

Kommer kanske nått inlägg lite senare.

Och måste säga att jag är grymt förvånad över hur en viss person orkar stå ut med mig, men det märks att denna person knappt gör det egentligen.. Så jag börjar fundera lite, men mina funderingar ska jag nog inte ta här på bloggen. Det känns ganska oprofessionellt.

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: annirene

tack för igår vännen, lär göras om snart <3 sen vet du att du kan ta dina funderingar ut på mig om du vill <3



svar: haha vadå jag vill ha ett par såna skor, lär nog vara nemas problemas att gå i dom, haha :D nej men hur fan kan man komma på att designa såna skor liksom, sen att kollektionen hetter "ready to wear", det är det som är det roliga med det hela :P

2009-10-11 @ 12:12:48
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: Jaana

Saknar dig tjejen <3

2009-10-12 @ 15:14:16
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0