Skolan

Hej hopp allihop!
Sitter här i skolans öppna datasal för tillfället och letar efter lite fakta och annat om Cerebral Pares (CP för er som inte kan det riktiga ordet). Vi håller nämligen på med det på en kurs som vi har, kursen heter "Människor i behöv av stöd" och då får vi reda på lite olika saker som kan leda till att en människa behöver lite mer stöd och hjälp än vad andra människor behöver. Det är en bra kurs på sitt sätt, men sen är det ju olika om man är intresserad av sånt eller inte. Dock har man inget val, vare sig man är intresserad eller inte, så det är bara att göra det man ska göra och se glad ut. Haha.

Nej, men det går framåt. Jag tycker det är ganska kul att få reda på allting, men jag vet inte riktigt om jag vill jobba med såna här människor. Eller visst, jag vill ju jobba med människor överhuvudtaget (och för er som har läst min blogg så vet ni ju redan vad jag har planerat till framtiden), så egentligen finns det inget hinder för vilka slags människor jag ska jobba med. Jag kommer ju förmodligen att jobba med alla slags människor som finns skulle jag tro, eller vad tror ni?

Jaja, ska väll sitta här i ungefär 30 minuter till, sen blir det att åka hem och plugga och ha sig. Nu måste jag verkligen plugga ordentligt, måste komma ifatt med allting.

Nu ska jag sluta skriva här och fortsätta leta efter lite fakta och allt vad det är man ska hitta.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0