Onsdag

God kväll gott folk.

Nu sitter jag här och tar det lite lugnt, väntar på att Daniel ska komma hit, så har roat mig själv med att plocka ordning på rummet och rensat garderoben, plus lagt i kläder som jag behöver ha till T&H imorrn.

För er som förresten inte vet vad som menas med T&H så är det Träning och Hälsa.

Iallafall så har kanske inte min dag varit den bästa idag, så får väll vara glad att folk står ut med mig fast att jag är grinig. Får lov att säga förlåt till Filip och Saga sen för att dom inte fick krama mig tidigare.. Men det får jag säga imorrn. Men blir bara så irriterad på allting..

Jaja, väntar som sagt på att Daniel ska komma, sen tänkte jag fixa en äppelpaj. Fast kan ju gå och fixa äpplena iallafall innan han kommer..

Det ska jag nog göra.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0