Nu jäklar!

Det här är mitt liv, eller hur? Det är bara jag som kan bestämma över det, eller hur? Eller har jag helt fel? Jag hoppas att jag inte har det! För nu jäklar måste jag ta tag i mig själv igen, så enkelt är det! 

Nu ska vi se här, jag har kommit på en hel del som jag vill med mitt liv. Men vet inte om jag hinner skriva allting nu eftersom jag snart ska ut till Gamla Fakta där Carro ska hämta upp mig och vi ska fara till skolan.

Men om man säger såhär, jag ska kämpa för det jag vill. Det finns ingenting som ska få mig att misslyckas. För förr eller senare kommer jag klara det, det vet jag. Bara jag får kämpa med det, bara jag får göra det själv så kommer allting bli bra. Tror ni inte det?

Igår kan jag säga att jag va ruskigt negativ och ruskigt elak, så jag isolierade mig här i lägenheten, men nu har jag kommit på bättre tankar, så nu ska nog den glada Linn vara framme igen. Hoppas jag iallafall, men det ska nog gå.

Kors i taket, för en gångs skull har jag hunnit skriva ett inlägg på morgonen. Haha. Jag brukar annars alltid vara så himla sen på morgonen. Haha.

Jag har även kommit på en annan sak, och det är att man börjar tappa kontakten med väldigt många vänner. Och det känns inte så kul. Jag vill ju ha alla mina vänner kvar, men det är väll sånt man får räkna med? Dom blir liksom mer som bekanta nu bara, och det är inte så kul. Får ta och göra nått åt det där tycker jag, men jag vet inte vad. Det är ju inte bara jag som ska försöka se till så att vi fortfarande pratar och umgås som vänner.

Men nej, nu ska jag kolla så att jag har allting med mig som jag ska ha med mig till skolan..

I eftermiddag när jag kommer hem från skolan ska jag iallafall ta tag i allting så att det blir gjort. Kanske finns någon som har lust att hålla mig sällskap också, eller om jag lyckas få till mig att låna bilen idag så kanske det går snabbare...

Men nej, nu skulle jag gå.

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Binalina <3

Jag håller fullt med dig gumman <3 och det där med att kontakten med kompisar försvinner med tid händer alla och det är svårt lr svårt är det inte.. Men man har väl inte samma tid som man hade då men träffa dom.. Det är synd.. Men jag vill inte förlora dig <3

2009-10-08 @ 18:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0