God morgon

Eller god och god vet jag inte. Jag känner mig inte riktigt pigg, men jag ska ta mig till skolan ändå. Känner att jag inte kan vara borta mer från skolan.

Nu har jag iallafall vart duktig och hämtat mitt körkort, det gjorde jag igår. Så nu har jag det så jag slipper gå runt med den där papperslappen hela tiden. Och så har jag betalat dom där dryga räkningarna idag också, så nu måste jag bara avbeställa min klipptid och sen skriva mitt personliga brev.

Det är mycke jag ska göra, men jag kommer nog klara allting. Hoppas jag på iallafall. Men det känns ju som att jag ligger någorlunda bra till med allting, så det känns ju skönt. Jag känner inte så överdrivet stor press på mig, så det är skönt.

Idag är det iallafall fredag, så efter skolan idag så blir det ju helg, och den här helgen kommer att spenderas en hel del med mina kompisar *ler*. Idag så ska Sabina komma till mig, och vi ska till Linette ikväll, sen blir det att Sabina sover hemma hos mig.

Imorrn så blir det väll att ta det lugnt, städa lite och plugga och sådär, sen på kvällen så blir det att umgås med Linette och Marina, så det ska bli trevligt. Så ska vi gå till Black & White på kvällen också, och se hur det är där. Sen är det inte så mycke mer planerat den här helgen, men det kommer nog bli en superhelg, det känner jag på mig.

Men nu måste jag gå och duscha av mig snabbt så att jag kommer i tid till skolan.
Ska ju möta Ann Irene vid skåpen innan matten börjar.

Idag är det förresten en riktigt slapp dag, har bara två lektioner så jag slutar 11.15. Haha. Då måste jag upp till stan snabbt :P

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0