God morgon

Hoppas alla har sovit gott och hade en bra fredag. Jag hade både en bra fredag och en skön natt. Sov riktigt skönt faktiskt, förutom då jag blev av med täcket, men det är ju inte alltid lätt att sova två stycken under ett och samma täcke, eller vad säger ni ;) ? Haha.

Idag är det iallafall lördag, och jag ska iväg till Västerås när pappa och dom har firat Elias. Då blir det att åka dit, sen hämta Cattis i E-tuna, hitta ett par varma och sköna skor, och så ska jag skjutsa hem Cattis. Undrar på om man kanske ska gå på bio idag också, men jag vet inte.

Nej, det får nog bli en annan dag.

Sitter här och äter godis, och funderar på om jag ska göra iordning allting här i lägenheten. Det är förresten tydligen någon som ska flytta in i lägenheten uppe på oss. Vad tråkigt :( Jag om tycker det är så skönt att man bor ensam i den här trappuppgången, för då är det ingen som kan bli störd om man t.ex. har fest eller bara spelar hög musik. Men men.. Det är väll så det är ibland, lägenheten är ju ändå ledig så..

Nej, om man ska äta frukost istället för godis, och sen fixa lite innan man hör ifrån pappa och dom. Måste över till huset snabbt också och kolla så att allt är som det ska där.

Kommer kanske ett inlägg senare, vi får se.

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0