Fy helvete!

Hur kan en människa få vara egentligen?! Jag fattar inte. Hur kan man utsätta ett litet barn för sexuella övergrepp? Ett barn som bara är 3 år?! Hur kan man?! Från 3 år och hela dens liv! Hur kan man?! Jag fattar inte, det är så vidrigt! Och sen trycka i barnet att det är så det är, det är så det ska gå till. Och att det är barnets fel att barn gör dessa övergrepp?!?! Hatar verkligen såna människor ! Dom borde inte få finnas till! Dom borde inte få födas! Men eftersom att dom nu blir födda, spärra in dom, ge dödstaff, vad fan som helst! Bara dom inte kan röra ett enda barn till! Usch, nej. Vet verkligen inte vad jag ska säga, jag fattar inte hur man kan göra så mot ett barn. Det gör jag verkligen inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0