Fredagkväll...

anser jag iallafall att det är nu.

Jag kom på att jag aldrig skrev hur det gick i onsdags på uppkörningen. Vill ni veta hur det gick? Äsch, ni får veta vare sig ni vill eller inte, men gissa!? JAG KLARADE DET!! Haha, fast jag har fortfarande inte fattat att jag har körkort, så jag vet inte hur jag ska säga att det känns heller. Haha. Folk frågar hela tiden hur det känns, men jag vet inte hur jag ska svara på det. Haha. Nej, men nu har jag iallafall körkort, fast självaste körkortet kommer inte fören nästa vecka någon gång, så då kanske jag fattar att jag verkligen har körkort. Haha.

Men nej, nu ska jag gå över till huset (:S) och typ göra jag vet inte vad.

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0