Trötter

fast ändå inte. Jag förstår inte. Men det är kanske för att jag känner att jag börjar få ordning på allting igen, att jag får tillbaka mer positiv energi. Jag är iallafall inte deprimerad, och det är jag glad över :D

Imorrn blir det iallafall en riktigt lång dag i skolan. 8.30 fram till ca. 20.30 eller 21.00. Så ganska lång dag, men men, det kanske blir kul. Det vet man ju aldrig. Blir inget plugga och träna imorrn iallafall, det är ju en sak som är säker när hela dagen ska spenderas i skolan.

Glad är jag idag iallafall :) Fast har vart ganska oduktig och inte pluggat nu när jag kommit hem från skolan. Men försökte vara duktig och plugga i skolan iallafall, så det är ju lite bra. Haha.

Ska väll snart till Söderbärke och hämta bilen hoppas jag. Beror ju på när Carina ska åka, det vet ju inte jag. Ska åka med henne över dit eftersom att hon ändå ska hem och hon bor i Söderbärke, så då åker jag med henne. Då slipper ju mamma och dom slösa på bensinen i deras bil, men jag måste få fram pengar till bensin till Daniels bil eftersom att det är den jag ska hämta. Haha.

Nej, nu ska jag kolla om det finns nått roligt att göra på datan..

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0