Torsdag

Och jag är fortfarande hemma från praktiken.
God morgon förresten!
Ja, som sagt så är jag fortfarande hemma från praktiken. Det är dock lite bättre, men jag känner att jag fortfarande har viruset kvar i kroppen, så det blir att vara hemma resten av veckan. På måndag ska jag vara tillbaka, så enkelt är det. Sen vill jag inte vara sjuk då mer, jag ska vara frisk, frisk och frisk. Så enkelt är det. Hatar ju verkligen att vara borta från praktiken, det är nog nästa det värsta jag vet.

Iallafall, eftersom att jag är hemma idag, och känner mig lite bättre iallafall, så ska jag försöka göra lite nytta. Medan mamma är på jobbet så tvättar jag mitt, så kan mamma tvätta sitt när hon kommer hem. Annars blir det väll att typ inte göra nånting som jag gjorde igår.

Men nej, nu ska jag kolla lite på internet, sen börja göra lite nytta. Dock först duschen innan den där nyttan kommer in.

Kiss and hug

// Linn H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0