Syster min

Hon får komma hem på permission från sjukhuset idag, men ska tillbaka på måndag igen. Hon fick ju åka in igår till akuten som ni kanske minns. Dom trodde det va gallan men va inte helt säkra. Så hon fick röntgas, men jag vet fortfarande inte vad det rör sig om. Hoppas iallafall att det blir bra, vad det nu än är. Det verkade inte som att det blev någon operation iallafall. Får väll se hur det blir för henne. Tillbaka skulle hon vara på måndag iallafall.

Vill träffa henne, men får väll vänta tills imorrn eller ikväll. Är ju inte hemma för tillfället, så kan ju inte träffa henne. Men tror inte att hon kommit hem från sjukhuset än heller.

Jaja, nej. Snart blir det att röra sig till folkets hus här, och svärfar tyckte att jag kunde låna bilen så kunde vi åka dit. Men jag vet inte om jag vågar, det är ju ändå så pass halt som det är ute, så det känns lite läskigt eftersom att det inte är min egen bil. Sen gör det ju inget om vi går heller. Haha. Lite frisk luft har ju aldrig dödat någon förut. Haha.

Nej, nu ska jag väll se om jag ska göra någon nytta. Hanna kanske vill hitta på nått tills vi ska ner och kolla på matchen.

// Linn H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0