Sunday

God kväll allihop.

Jag börjar bli dålig på att blogga nu har jag märkt, men det beror på att jag inte sitter så mycket vid datan längre. Har mest bara på musik, sen är det inte så mycke mer. Och händer inte så mycket i mitt liv just nu heller, så känns inte som att det finns så mycket att skriva om.

Jag börjar dock få lite panik, för jag har fortfarande inte fått någon praktikplats. Det känns inte så kul, för jag vill gärna ha en praktikplats. Jag har försökt fixa själv, men jag har inte hört nånting från dom. Så det känns lite tråkigt. Får verkligen hoppas på att jag får en plats, för annars vet jag ju inte vad jag kommer få göra. Vill verkligen inte sitta i skolan och plugga, det orkar jag verkligen inte.

Men men, imorrn är det iallafall skola igen. Nu har hela veckan gått, och den gick väldigt fort måste jag säga. Men så är det väll när man har ledigt, och jag va dum som inte tog tag i skolarbeten, så har fullt upp med det den här veckan, så det känns lite tråkigt också. Fast får hoppas på att det går bra och snabbt, och att jag hittar motivationen till det. Det är ju ganska kämpigt att plugga när man inte har någon motivation, men ska nog få fram den.

Nu ska jag väll gå och kolla om det är nått speciellt jag måste ha med mig till Daniel, ska dit och sova ikväll eftersom att jag inte kommer ha tid i veckan att träffa dom, eller någon annan för den delen. Och sen så vill jag inte vara själv hela kvällen heller. Mamma och ungarna ska till huset och sova där, och Brorsan ska tillbaka till Västerås eftersom att han inte får sova borta tydligen.

Men nu ska jag gå och kika lite vad jag ska ha med mig.

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0