Sliten på allt.

Ibland sitter man och tänker på om man ska hoppa av skolan, flytta till en annan stad, ge upp allting och bara försvinna och börja om på nytt. Men så kommer man på det där, att det är ju snart bara 6 månader kvar. Och hur lång tid är det egentligen? Det är ju inte så värst lång tid, men det känns ändå som en oändlighet när man har arbeten så det känns som att man ska springa in i väggen eller gå in i en djup depression. Men shiet ! Nu får man lov att se på saken, vilket är bäst? Bita ihop och klara skolan, eller ta den där fega utvägen och hoppa av? Nej ta mig tusan! Det är bara att bita ihop och få ihop dom där alla G i kurserna, klara skolan med ett stort leende på läpparna och tänka "Jag klarade det! jag va stark och klarade det! Jag gjorde det!". Jag längtar verkligen till den dagen, då när jag har klarat det. Då jag har vart stark och tagit mig igenom allt det här. Allt det här kaoset som jag har just nu. Jag längtar verkligen.

Jaja, dagen idag har väll inte vart så speciell. Och inte gårdagen heller, förutom det att jag skjutsade Cattis till Eskilstuna och hälsade på min kära far. (Och fick lite dryga sms, men det ska vi inte ta här). Annars va min dag ganska värdelös. Som alla andra dagar för övrigt. Jag har inget riktigt liv känns det som. Det är alltid skola och plugg typ hela tiden. Det känns lite värdelöst, men det är ju ändå för att man ska få den där utbildningen, och man ska få dom där poängen. Och jag har ju faktiskt mina mål, även om det går riktigt långsamt tills jag når dom, så har jag ändå mina mål.

Det finns vissa saker som jag verkligen måste ta tag i i mitt liv, men det kommer jag nog att klara. Så småningom iallafall. Eller vad tror ni?

Jag vet nått som jag längtar efter just nu, och det är att studiebidraget ska komma så att jag kan fixa lite mer "vinter"kläder så att man slipper frysa för att man bara har "sommar"kläder.

Nej, nu ska jag försöka fixa klart ett arbete.

<3

Linn H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0