Skoldags

Måste strax börja röra mig till skolan igen, men ska fixa klart mig först. Nu är det bara två veckor i skolan, sen är det praktik, och efter det en vecka. Måste säga att det har gått ganska snabbt ändå den här terminen. Haha, men det är väll så. Nu går man ju sista året, och fullt upp är det hela tiden också. Skojar inte om att det känns som att man ska gå in i väggen när som helst, men det är bara att bita ihop och göra sitt bästa. Det är slut snart, men man vill ju vara klar med allting också när man går ut. Måste försöka ligga i fas med allting. 

Idag har vi dock ett problem, men det får vi försöka lösa på bästa möjliga sätt. Och det tror jag nog att vi gör.

Imorrn har vi Öppet Hus på skolan, så blir att jobba med det hela dagen. Börjar halv 9 och slutar ca 21.00. Hela dagen va det ! Shiet, man kommer ju vara helt död sen ju. Haha, men det är väll sånt man får ta. Allting ska vara perfekt, eller hur? Nej, men så bra som möjligt, så får se hur allt går. Hoppas det blir bra iallafall, och att vi har koll på allting. Man har ju koll på sitt eget, men har inte så stor koll på alla andras saker. Men men, det blir nog bra. 

Ni som vill får komma och kolla på Öppet Hus, det är för alla, stora som små. Börjar halv 6, och vi har korvgrillning, fika och lite annat skoj. 

Nej, nu måste jag fixa klart mig och fixa det sista innan jag ska till skolan. Får se om jag hinner skriva mer idag eller inte. Har ju en del att plugga sen.

Ciao <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0