Sista veckan

God morgon bloggen.
Har vart vaken ett litet tag, men har kollat lite saker på internet innan. Men nu sitter jag här iallafall, har precis ätit frukost, så jag är nästan klar för att röra mig till skolan. Men känns ganska dumt att börja röra sig till skolan redan nu. Jag börjar ju inte fören 9.45.

Vad är det som händer idag då?
Jo, efter religionen så ska jag ta och simma i en timme, sen blir det hem för att plugga. Får se också om man hinner städa på rummet och få lite ordning där inne. Men plugga måste jag iallafall göra. Allting ska ju vara klart den här veckan, det första arbetet imorrn. Det känns ganska drygt, men det är bara att ligga i.

Det är sista veckan i skolan nu innan praktiken, men problemet är att jag fortfarande inte vet om jag har fått praktikplatsen eller inte, eftersom att hon den där Carina aldrig ringer. Det är jätte svårt för mig att veta, och jag kan ju inte ringa henne heller eftersom att jag inte har hennes nummer.

Men vi får hoppas att det där löser sig. Nu ska jag iallafall diska upp det jag haft till frukosten och fixa det där sista som måste fixas innan jag måste börja röra på mig.

Ciao <3

// Linn H

Kommentarer
Postat av: Jaana

vart ska du praktisera? :)

2009-11-09 @ 15:59:23
URL: http://finskadamen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0