Seg dag

Det måste jag verkligen säga att den här dagen har vart. Har hunnit med att både diska och tvätta alla mina kläder, och ändå ha hur mycke tid som helst över. Fattar inte hur det där går till, men det kanske är för att jag bara vart hemma hela dagen. 
 
Förresten hände ju nått trevligt idag *ler*. Cattis var över en sväng innan hon skulle till praktiken, och det va riktigt trevligt faktiskt. Fick man träffa lite av människorna utanför, och det va skönt. Och det va ju ännu trevligare att det va en sån glad och sprallig person dessutom. Haha.

Sen gjorde jag henne sällskap till ICA, så att jag fick komma ut lite i den friska luften.

Och nu har jag väll inte gjort så mycke. Typ setat och målat, och läst. Och suttit vid datan. Jag och mamma ska kolla på "Mammas pojkar" strax....


Kiss and hug

// Linn H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0