Praktiken börjar...

imorrn. Så nu börjar det bli dags att gå och lägga sig. Blir första dagen, och jag hoppas verkligen att det kommer gå bra. Känner mig helt vilsen för det, även fast jag bor i stan. Haha. Det är helt sjukt. Känner mig som den gången när jag skulle ha praktiken på vårterminen i tvåan. Haha. Då kände jag mig helt vilsen, och jag känner mig så nu också. Haha. Inte för att det borde vara några problem att hitta, för jag vet ju precis vart skolan ligger. Haha. Nog för att jag aldrig vart till den skolan förut, men det blir nog bra.

Men nej, jag ska väll gå och lägga mig så att jag är pigg imorrn på första dagen.

Good night, and sweet dreams

// Linn H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0