Onsdag

Hejsan bloggen.
Har inte suttit så mycke vid datorn idag, men Andreas va över hit och kollade på den iallafall för att se om det fanns att göra nånting åt den, men han hittade ingenting. Så allting är väll som det ska med datorn antar jag, eftersom att det inte hittades nånting.

Idag har iallafall vart en lugn dag, i princip. Har vart på praktiken och hemma, så det har inte hänt så jätte mycke. Men det va ganska skönt ändå faktiskt. Imorrn blir det fullt upp, precis som fredag, lördag och söndag. Men det är också skönt ibland när det händer saker hela tiden.

Imorrn blir det att möta Cattis uppe på stan när hon har slutat, sedan ta mig till Norberg till Andreas för att ta lite nya bilder.
På fredag blir det att ta igen lite idrottstimmar, sedan packa och åka till Västerås. Ska in på skopunkten då och säga till om mina skor. Har ju använt dom bara två gånger, och dom är redan sönder. Känns inte så kul.
Lördag blir det att jobba 11-17, sedan träffa någon kompis antar jag.
Söndag blir det också att jobba 11-17, sen vänta på att tåget hem till Fagersta ska komma.

Nästa vecka vet jag inte riktigt hur den ser ut.

Men nu ska jag iallafall gå och kolla på tv med min kära mor. Hon har fått suttit tillräckligt mycke själv nu under kvällen...


Good night, and sweet dreams

// Linn H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0