Natti natt världen

Så känns det. Klockan är 22.40 och jag sitter fortfarande uppe. Är helt död, det kan jag lova. Har hållt på och pluggat som en tok idag, men nu börjar det fixa sig. Är klar med två arbeten. Ett behöver jag bara skriva in på datan och skicka till min lärare, och det andra ska jag finfixa lite på, så att den blir lite trevligare.. Sen är det typ 3-4 arbeten kvar att fixa, som kommer komma in sent till lärarna.. Dom skulle nämligen vara inlämnade imorrn eftersom att dom ska redovisas, men det finns ju ett problem. Jag har inte hunnit bli klar med dom, så jag får hoppas på att lärarna inte blir alltför irriterade.. Det skulle ju inte vara så lyckat.

Men nu är jag iallafall trött, och jag hoppas på att den där virussökningen ska vara klar snart så att jag kan gå och sova. Känner mig verkligen helt utmattad. Och imorrn blir det en hel dag i skolan igen. Från  8.30 till 16.10. Kul kul, eller inte. Men det är väll bara att bita ihop och stå ut. Det är inte långt kvar på den här terminen nu. Det har gått riktigt fort måste jag säga. Snart är det dags att börja kolla på balklänning och studentklänning också. Allting går riktigt fort nu måste jag säga.

Finns en hel del som måste göras klart nu innan jullovet. Men det fixar jag (vi), eller hur då?

Nej, nu ska jag stänga ner allting och gå och lägga mig.

Natti natti <3

/ Linn H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0