Måndag

Och jag lovar att jag är riktigt trött på skolan just nu. Jag har 5 arbeten (6 egentligen) som måste vara klara till nästa vecka. Snacka om att det är drygt. Men det är väll bara att bita ihop och sitta och plugga tills man får klart allting. Det är väll inte mer med det. Ska väll egentligen inte klaga.

Förresten så har jag tydligen fått en praktikplats ! Fast dom har fortfarande inte ringt, men Hanna va och pratade med rektorn idag, och han hade tydligen pratat med en annan som jag skulle ha som handledare, och hon skulle ringa, men hon har inte ringt mig. Men får hoppas att hon gör det. Jag ska iallafall vara på Vadskolan om jag fattade rätt. Men det blir nog bra.

Men nu måste jag fortsätta med alla arbeten..

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0