Lördag

Nu sitter man här, färdig och redo, och bara väntar på att klockan ska bli så pass mycket så det är dags att åka. Jag ska skjutsa över Cattis till Eskilstuna där hon ska få träffa sin pojke, och jag ska åka över till pappa och hälsa på. Hoppas bara just nu att syrran har satt in pengar på mitt kort så att jag kan tanka i lite extra i bilen så att jag vet att jag klarar mig.

Som sagt så ska jag över till pappa och hälsa på. Det ska bli trevligt. Känns som att det va jätte längesen som jag träffade dom sist, men så längesen är det egentligen inte. Haha. Det är typ si sådär 2 veckor sen eller nått sånt. Haha. Men så känns det ju ibland. Jag brukar ju inte träffa dom speciellt ofta, så det kanske inte är så konstigt ändå.

Nej, hur ska man fördriva tiden nu då? Kanske fixa lite i rummet? Plugga? Nej, det där orkar jag inte nu. Jag fixar det sen när jag kommer hem istället. Måste också ner i tvättstugan och fixa en tvättid. Haha, men det fixar jag när det är dags att börja röra på sig. Haha.

Nej, ska hitta nått att sysselsätta mig med nu.

<3

Linn H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0