Ledig snart?

Jag behöver det. Jag vill att det ska bli helg nu så att jag få sova ut. Orkar verkligen inte gå runt som en zombie hela tiden. Hänger ju knappt med på lektionerna för att jag är så trött.. Jag vet inte vad jag ska göra för att sova bättre heller. Spelar liksom ingen roll hur trött jag är så somnar jag inte. Det är verklign jätte drygt.

Jaja, sitter och kollar på Lalola just nu iallafall. Tycker det är en ganska skön serie, bara det att jag ser inte avsnitten som går efter varandra. Haha. Jag kommer alltid in nånstans mitt i allting, fattar inte. Haha, men som sagt så tycker jag att det är en ganska skön serie. Nu måste jag gå och borsta tänderna, för det börjar bli dags att röra sig till skolan.

Efter skolan blir det hem och plugga igen.. Men börjar bli någorlunda klar känns det som.


/ Linn H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0