Julbelysning

Haha jag och mamma gjorde en upptäckt idag, nämligen det att vi egentligen inte behöver sätta en julstjärna i mitt rum. Haha. Har nämligen fått den där utejulbelysningen direkt utanför mitt fönster. Haha. Hur fult är inte det på en skala då? Jaja, ännu ljusare när man ska sova än va det va innan när man bara hade gatlyktan. Men men, sånt får man väll ta. Det är väll bara att vänja sig vid det, den kommer ju ändå sitta där åtminstone två månader.. Eller?

Jag har kommit på att en låttext passar väldigt bra in i mitt liv just nu, och den låten är "Mitt liv är mitt - Molly Sandén". Känns ganska så med mitt liv för tillfället, det kan jag ju säga.

Men nu ska jag bara kika lite snabbt, sen gå och lägga mig i sängen med boken som jag håller på med och läser. Så snart kan lilla Cattisen få tillbaka sin bok. Haha.

Kiss and hug

// Linn H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0