Helt slut

Hel dag i skolan igår med öppet hus, och hel dag med att kämpa sig fram den här dagen.
Det tar på krafterna att hålla huvudet högt, kämpa med att hålla sig positiv och glad. Det är inte alltid det lättaste kan man ju säga, men jag kämpar. Jag tänker inte ge mig. Jag ska klara mig, jag ska komma långt. Jag tänker inte ge upp, inte än. Jag ska klara det här, även om det kommer massor med negativitet och motgångar. Jag ska klara det. Det är tufft, men jag ska klara det. Jag tänker verkligen inte ge upp...

Något som jag tyckte om med dagen, det va snön. Det kändes helt underbart. Jag kanske är den enda som tycker det, men det va verkligen skönt att den kom. Jag kände mig så fri när jag fick komma ut till snön och gå där. Det va så himla skönt och underbart. Jag tycker verkligen om snön, fast tycker inte om att det ska vara så himla kallt. Men jag klarar det. Jag tycker om det.

Just nu så har jag så himla många olika slags känslor instängda i mig, så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vet inte vad jag ska göra för att få ut dom heller. Någon som har förslag? Det är ganska tufft måste jag säga..

Nej, ska väll gå och göra det jag vet att jag är bra på.. Städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0