Allt börjar bli bättre

Så är det. Allt börjar bli bättre, känns det som iallafall. Nu är det väll mest dom större arbetena kvar att fixa, typ historian och natur och friluftsliv. Men det ska nog gå bra. Ska också justera idrottsarbetet också, då jag fått lite mer av Emma och Linette som ska in i arbetet. Och sen är det träning och hälsa som jag måste fixa klart. Men det känns som att jag kommer bli klar med det mesta innan praktikten iallafall. Eller jag ska försöka bli klar med allting så fort som möjligt. Så att man slipper ha det med sig sen när man ska ut på praktiken.

Jag har förresten fått en praktik nu. Åsa-Maj är så gullig så hon fick fram en praktikplats åt mig här i stan, på Lindgårdsskolan. Så det känns skönt. Hon är en ängel den där Åsa-Maj.

Nej, nu ska jag nog snart ut och gå en sväng, sen ta med mina saker tillbaka till lägenheten igen och sätta mig där och plugga. Tror jag iallafall. Jag har lite bättre ljus där.

(Vi hade ingen el när vi kom hem idag, så därför är jag i huset)

<3

/ Linn H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0