Västerås snart då..

Ska snart iväg till Västerås, så fort pappa har slutat. Min lillebror Ted har tydligen musikal ikväll, så ska åka och kolla på det med min kära far. Får se om jag sover kvar i Västerås sen eller om jag åker tåg hem ikväll. Får se vad som känns mest frästande när det är klart där borta.

Det gick bra att köra bil idag också. Peter tyckte att jag va jätte duktig för att ha kört bara "första" gången. Jag tycker att det blir som första eftersom att jag knappt körde nånting då hos pappa. Men det kändes bra, så ska väll köra snart igen är det tänkt. Kanske nästa fredag igen? Det skulle inte göra mig nånting, jag kör gärna så mycke som möjligt. Men ska be pappa om att vi ska göra en klumpsumma med pengarna ändå, det blir lättare så.

Och sen kan jag säga att jag håller på att gå in i väggen snart. Nu är det så himla mycke, så man blir ju helt tokig. Det ena hit och det ena dit. Men det är bara att hålla god min ändå, och göra så gott man kan åt allting.

Nej, nu ska jag fixa lite, se om jag kanske hinner plugga lite också om jag har tur, innan jag åker till Västerås.

I know what you say, and I don´t care. It´s about yourself you talking, you know that. And I don´t care what you say, I don´t. Do what you think is best, I don´t care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0