Torsdag...

Jag lovar, jag kommer aldrig våga skaffa barn. Tänk om den får cancer när den är liten? Eller om den blir innebränd? Kanske nått annat hemskt? Tänk om alla om inte fanns. Assa, shiet. Jag blir helt livrädd. Man ser videoklipp hit och dit om alla barn som har dött på olika sätt. Men cancer, och bli innebränd. Nej, ärligt. Jag kommer aldrig kunna skaffa barn om jag inte slutar vara så rädd hela tiden.

Men men, nu ska jag försöka komma bort från det där.

Idag har dagen mest sett ut så att jag har suttit och försökt få ihop mitt samhällsarbete. Men det går inte bra för mig, så ah, jag får väll helt enkelt vänta tills nästa vecka och prata med min lärare om det. Så får väll göra dom andra arbetena istället, som jag blir helt knäpp på. Assa, vi har hur mycke arbeten som helst just nu. Och prov hit och dit. Och sen massa man ska ta igen och fixa för att få godkänt i alla kurserna. Assa, jag kommer ärligt talat gå in i väggen snart. Det känns som det iallafall. Och så ska man försöka fixa allt annat också, som körkortet till exempel. Men det tror jag att jag snart har faktiskt om jag ska vara ärlig, för det går ruskigt bra för mig tycker jag.
Tänkte att jag skulle börja kolla efter en bil iallafall, om det finns någon fin till nått bra pris. Det hoppas jag på iallafall.

Har jag körkort och bil nu i sommar, då blir det att bila ner till Götet och träffa lite härligt folk, annars får jag ta tåget dit. Haha, jag vill dit iallafall, och jag ska dit. Någon gång i sommar. Får vänta till nästa lön tror jag det blir. Så att jag har råd med tåget och sådär. Och ha råd att vara där också för den delen. Men det där löser man ju på ett eller annat sätt.

Ah, imorrn är det iallafall Våryra då då. Ska gå upp dit med mamma tror jag att det är tänkt. Får se om Maria skulle komma dit eller inte, och om vi skulle gå runt lite, sedan ska vi iallafall äta på kina också. Mums mums säger jag bara, det är efterlängtat. Fast ändå inte. Haha. Men jag har fuskat hela den här veckan med maten och allt sånt där så skitsamma om jag äter dålig mat imorrn också. Skärpning nästa vecka igen helt enkelt. På kvällen blir det iallafall Partajj, vet dock inte vart ännu. Och sen blir det att dra till bruks, där jag ska kolla på Björn Rosenström. Det är efterlängtat kan jag lova. Hehe.

Ska försöka hinna med att plugga lite imorrn också, och så ska jag packa det som ska med till pappa på lördag. Ska åka över dit på lördag och kommer hem på söndag igen, eftersom att det är pappas helg och jag ska passa på att köra lite. Det behövs om jag ska komma ihåg allting tills jag ska köra med Peter igen. Det är ju ett tag kvar dit om man säger så. Och det tar ju tid mellan varje gång jag kan köra med pappa också. Men nu är jag iallafall säkrare bakom ratten, iallafall när jag kör med Peter. Vet ju inte hur det är när jag kör med pappa. Det visar sig i helgen tror jag. Om jag nu får köra nånting då. Det hoppas jag.
Så därför blir det nyktert för mig imorrn också.

Nej, nu ska jag väll ta tag i allting. Måste få ordning på livet.



Nu kan jag lova att jag längtar till nästa sommar.
Då händer det grejer. Flytt till Götet förhoppningsvis, 
och även en resa till Turkiet. 
Gudars va skönt säger jag bara. Det är efterlängtat må ni tro. 

Men nej, nu får det vara nog med det här.
<'3 


Kommentarer
Postat av: annirene

svar: dom säger att den ska ha premiär den 20 november men sen vet man ju inte om det blir förseningar eller nått men den 20 har dom iallafall satt datumet

2009-05-21 @ 22:58:49
URL: http://annirener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0