Tisdag

.. och det är bara att säga God morgon :)
Jag hoppas på att den här dagen ska bli någorlunda bra, jag har vaknat på ganska bra sida iallafall tror jag. Sitter och äter frukost just nu, ska strax dra mig till skolan. Det blir en lång dag idag eftersom att jag har lite idrottstimmar att ta igen. Så dom flesta dagarna blir långa dagar, förutom imorrn. Emma skulle nämligen till Stockholm imorrn, så då kan vi ju inte ha idrott. Haha. Vi har nämligen bestämt det att vi ska ta igen idrotten tillsammans, men det är vi klara med redan nästa vecka. Det va bara 10 timmar vi skulle ta igen. Sedan har vi en orientering också att ta igen, och sen ska vi fixa provet. Men det ska nog gå vägen får vi hoppas.

Idag måste jag också ta reda på vilka kurser det är som ska avslutas, och beställa en tid på trafikskolan så att jag får ut och köra lite med dom också. Behöver lära mig grunden, annars kommer det aldrig gå. Haha. Jag måste känna mig säker bakom ratten också, det kan jag säga att jag inte gör nu. Jag är helt livrädd när jag sitter där. Haha.

Efter skolan idag blir det iallafall hem och plugga igen. Funderar på också om jag ska ta med mig lite av det som är i skåpet hem idag. Vi måste ju tömma skåpen innan vi slutar, för dom ska tydligen byta lås på skåpen, så att vi får ta med egna hänglås istället för dom låsen som är nu. Det är störande, för jag tycker bättre om dom låsen som är nu. Och nu kom jag bort från ämnet. Haha.

Okey, efter skolan idag så ska jag först och jobba, sedan blir det hem att plugga. Ska kanske försöka hinna träna också, fast det gör ju inget om jag inte hinner, för jag har ju ändå simmat idag. Eller ah, jag ska simma idag. Hehe, så det ska bli skönt. Men nej, nu måste jag äta upp, ta Symbicorten och sedan fixa mig iväg till skolan.


You don´t know how I feel. You never gonna know that. But I feel free, and you don´t know why. I love it, and I need it. But I miss the true love , that you gave me <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0