Time to move on, and sleep?

Nej, det är dags att ta tag i livet och gå vidare från allt som har vart. Det är det verkligen..

Iallafall så har jag haft en riktigt trevlig kväll tillsammans med min gumma AnnIrene. Vi va ju och jobbade, sen stack jag hem till mig och hjälpte till lite och åt lite mat, medan hon gick hem till sig och fixade iordning lite med hennes kläder och sådär. Dom har ju precis flyttat till en ny lägenhet, så det är ju en del att fixa och så för dom. Men iallafall så drog jag hem till henne efter att vi hade ätit, och det va mycket trevligt. Vi satt ute på hennes balkong och snackade massa skit, drack lite cider och hade det allmänt trevligt och roligt. Flera gånger så trodde jag ta mig tusan att jag skulle dö av skratt, och hon garvade åt mig för att jag va så lättpåverkad av dom där fjantiga cidrarna. Haha. Men det är ju inte mitt fel när jag har druckit dåligt hela dagen och ätit jätte dåligt hela dagen. Haha.

Imorrn ska jag över till Avesta iallafall en stund på förmiddagen med mor och syster. Hoppas det blir trevligt. Sedan är det jobbet som gäller tillsammans med AnnIrene, och efter det får vi se vad som hittas på. Vet inte om jag ska vara barnvakt på kvällen eller inte, men jag vet att jag iallafall behöver plugga en hel del imorrn om jag ska hinna bli klar med allting. Viktigast av allt är ju att jag ska fixa teoriproven om jag ska få godkänt i trafikkunskapen, så det måste verkligen  pluggas på ordentligt. Sedan är det ju massa andra arbeten också som måste fixas, men det fixar jag nog. Kan ju alltid be AnnIrene hjälpa mig om hon har tid, eller nått. Äsch då, jag fixar det på ett eller annat sätt. Haha. Får fuska mig till det, eller vad säger ni? Haha, nej då, jag ska inte fuska nånting.

Nej, nu ska jag nog göra mig klar för sängen. Jag är helt slut just nu.

So, time to move on with my life ! <3

Natti natti :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0