Stressigt liv..

Idag har jag inte gjort annat än känt mig stressad hela tiden. Jag har inte fått tagit det lugnt en enda sekund känns det som. Och sen verkar folk tro att jag har all tid i världen och kan komma springande hit och dit hela tiden och göra det ena och det andra. Hur fan ska jag hinna med allting? Det är så jävla cpigt just nu. Jag blir irriterad, jag kommer vara skit grinig ju. Jag kan inte koppla av en sekund för att det är så himla mycket just nu. Jag blir stressad bara av att sitta här och försöka lugna ner mig. GAAAAAAAAHHHHH !!!! Jag blir tokig. Och blä !! Nej, nu skiter jag snart i allting, men det kan jag inte göra heller. Betygen sätts snart. Nästa vecka sätts dom flesta betygen så det mesta måste vara klart då. Shiet, jag klarar inte det här. Eller dom flesta är det väll inte, men några är det. Och några som jag vet att jag inte kommer klara utan hjälp. Usch, nej, nu tycker jag inte om det här.

Aja, jag ska väll gå över till min syster som tror att jag har all tid i världen. Hon vill ha hjälp med att fixa sitt hår och grejer, sen ska jag vara barnvakt också. Ska försöka plugga samtidigt, men det är ju lite lycka till med det. Men det ska gå. Så det så !


I don´t want to think of you, I hate that I like you so much <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0