Söööööndaaaag hela dagen.

Haha tro det eller ej, men så är det. Och min dag har bestått av plugg och sen köra lite bil. Haha. Det va nice nice att köra bil kan jag ju säga, men jag va ju inte van vid alla grejer, men man lär sig väll. Som t.ex. så har jag aldrig kört vid rödljus, stopplikt, järnväg och sådär.. Så det va första gången med det, och sen backade vi lite också. Men det ska jag ju få göra nästa gång på trafikskolan, och olika typer av korsningar och hur vi ska göra då. Men det känns faktiskt som att det kommer gå ganska snabbt tills jag får körtkort, men jag måste fixa så att jag har tid till att läsa lite teori också. Annars kommer det ju aldrig gå. Men det finns nog tid till det snart , får vi hoppas. Skolan är ju slut snart, så då är det väll bara att läsa på för fullt då skulle jag kunna tänka mig, och köra så mycke som möjligt också..

Va på Björn Rosenström i fredags, och det va riktigt skoj måste jag säga. Får tacka alla för kvällen, men extra mycke tack till Carro och Joel som alltid va där. Det va riktigt skoj =) Detta måste göras om snart igen, som du sa Carro. Alltid lika skoj, hihi. Jag tog det ju lugnt med alkoholen, men man hade ju inte behövt det eftersom att jag inte körde nånting på lördagen. Men men, det kunde man ju inte veta. Det va ju tänkt att jag skulle köra, men men. Fick ju köra idag.

Men nej, nu ska jag försöka renskriva lite arbeten som jag ska ha imorrn, sedan läsa på till naturprovet imorrn..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0