Söndag..

och jag blir så trött på allting. Jag tycker faktiskt att man kan visa lite respekt med dessa jäkla festande. Eller har jag fel? Måste man festa från halv 6 till klockan 5 på morgonen? Eller vad det nu kan ha vart. Det va iallafall efter halv 4, så långt vet jag. Det finns faktiskt människor i huset som försöker sova också. Och bor man ihop en familj så måste man acceptera och respektera att man inte kan festa i nästan 12 timmar. Jag blir så irriterad, och sen börja gnälla på oss för att vi också kanske ville ha av smörgåstårtan. Jag tycker faktiskt att det är ganska självklart att man själv vill ha av den om man har stått och gjort den, men tydligen inte. För att yttrar man sig då så står man bara och gamar och så får man skit. Jag är så trött på det här. Varför kan det inte bara få ett slut? Jag blir så trött på det här.

Aja, jag är iallafall helt slut idag, och inte alls på så super bra humör, men aja. Det är väll så när man får för mycke press på sig och grejer. Idag ska jag iallafall plugga och jobba, det är det jag ska lägga fokus på nu ett tag. Jag ska klara av skolan, så enkelt är det. Och mamma har lovat att hjälpa mig klara av det här också.

Nej, nu ska jag plugga lite. Måste fixa det här.


When I say jump, then you say "How high?" , jump that highest you can. <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0