Söndag...

och jag är skapligt trött, men det får ju inte hindra mig heller. Idag ska jag försöka plugga allting som jag har att plugga, eller det mesta iallafall. Fast jag har glömt ett arbete i skolan som jag behöver fixa till. Sedan så ska jag jobba idag också, och det är hela allting som ska göras idag. Men det ska nog gå bra, brukar gå ganska fort ändå tycker jag, så det ska nog inte vara något problem.

Assa, nej, snacka om att man är sliten just nu. Va ju på möhippa igår, och det va helt okey. Vi va iväg på spa, och det va väll skönt, men det va inte så mycke mer än att man fick bada bubbelpool och basta. Så jag vet inte riktigt om jag kan kalla det för spa, men men. Det skulle iallafall vara ett spa.

Nej, nu ska jag upp och äta frukost, plocka upp allting här på rummet och sedan sätta mig med plugg.

Kommer väll inlägg lite senare <3


I´m happy, and it´s true. For ones, it is true ! <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0