Söndag

Sitter här hos pappa nu, ska väll snart in i duschen snabbt och sen fixa mig. Har suttit och kollat runt efter en klänning som jag ville ha till bröllopet, men hittade inte den. Hittade dock två andra klänningar som jag ville ha, så jag har lagt bud på dom, så hoppas på att jag får dom.

Iallafall, jag har fått lite blåöga nu från igår. Men det är inte så överdrivet, men det är lite iallafall, så mamma får väll se sen när jag kommit hem. Måste säga att det är riktigt skönt att vara hos pappa faktiskt. Fast har ju inte gjort så mycke, och blir ju så isolerad från alla kompisar, men men , det är väll sånt man får ta ibland. Inte så lätt när man inte vet vad som planeras heller, men men. Nu ska jag inte vara sån.

Nej, ska in i duschen och fixa mig, sedan sätta mig och plugga antar jag. Har ju inte fått någon ordning på datorn än heller,så finns fortfarande inge bilder eller musik eller nånting. Det här ska Andreas få fixa, så enkelt är det.






Ena klänningen som jag vill ha. En enkel sommarklänning bara. Lätt att dra på sig när man ska ner till stranden eller nått sånt.


Här är den andra klänningen som jag vill ha. Den vill jag ha på bröllopet. En söt och ganska enkel klänning tycker jag.



Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, får se om det blir fler inlägg innan jag åker till Fagersta.
Annars får ni alla ha en bra dag.

I hope that I will find the true love som day <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0