Sista gången

och det lovar jag. Nu är jag så trött på det här. Du finns inte längre i mitt liv, det är en sak som är säker. Förstår du själv att du säger emot dig själv när du håller på som du gör? Och säger som du gör? Förstå att du inte är perfekt, och tänk efter lite själv också innan du öppnar din käft! Nej, det här va sista droppen. Jag tänker inte ge nånting en chans till, inte mellan oss iallafall. Är så trött på att ge chanser om och om igen, och det ändå blir exakt samma sak om och om igen. Nu är det slut på det här. Tro mig, det är det. Jag tänker inte lyssna på dina ord längre, dom existerar inte för mig längre.

Nu är det såhär, jag går vidare i mitt liv, vare sig jag har den här personen i mitt liv eller inte. Jag kan må bra utan den här personen i mitt liv. Och det kommer jag att göra också, det kan jag lova. För snart är det över med den här stan, det lovar jag. Och över med alla människor som har till den här staden att göra. Jag pallar inte med det här längre, det här är en äckelstad. Jag pallar inte med allting i den här staden, allt som har med den här staden att göra.

Och jag lovar, jag klarar mig. Jag har bättre vänner än man kan tro, och jag har en helt fantastisk familj som alltid ställer upp på mig när jag verkligen behöver det.

Nej, nu ska jag gå upp och äta lite, ta en tablett och krypa ner i sängen. Ska till trafikskolan imorrn och köra lite bil med Peter.


Please, shut up ! I don´t want to hear anything from you ! I hate you right now !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0