Ont i magen

så det bara skriker om det. Men det är för att jag är rädd och nervös. Jag kommer ju förstöra hela bilen, shiet. Det här kommer inte sluta bra. Det kommer det verkligen inte göra. Shiet, blä. Nu vill jag inte längre. Nej, jag vill inte ha körkort längre. Eller jo, klart att jag vill ha det, men jag vill veta hur man kör. Jag önskar att jag redan kunde allting man ska kunna, det där med växla och det ena och det andra. Jag vill kunna allting redan, då skulle jag inte behöva va såhär rädd ju !

Blä, nej. Jag lär väll plocka ner det sista, sen börja bege mig bort mot skolan.

<'3

Kommentarer
Postat av: Linnea

de tkommer gå fint!

2009-05-13 @ 09:11:00
URL: http://lillonea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0