Onsdag

God morgon allihop. Idag är det egentligen sovmorgon, men jag tänkte att jag skulle komma upp lite i tid ändå så jag slipper stressa med allting. Ska ju vara uppe på stan till halv 10 , så då är det ju en fördel om det inte blir så stressigt. Så jag tänkte mig att jag strax ska hoppa in i duschen och äta lite, sedan packa ihop badkläder och sånt som ska med till skolan. Måste även komma ihåg att jag måste prata med Lasse sen om att få ihop det här med idrotten nästa vecka också eftersom att jag inte kommer hinna med alla timmarna den här veckan. Har liksom bara idag typ att fixa. Och sen kanske på fredag om jag har tur. Kan skynda mig efter samhällen då, om vi nu har den. Men det tror jag.

Ska även hjälpa en kompis att få fas på alla hennes skolarbeten. Vill ju att hon ska må bra, och inte få några sammanbrott. Det är inte kul det inte. Jag va på väg att få det i lördags, för då hade jag massa press på mig och grejs. Det va inte kul. Och jag vet ju lite hur hon är, så jag har sagt att jag ska hjälpa henne. Jag vill ju att det ska gå bra för henne. Det vill jag ju. Det är hon värd.

Har även lovat att träffa en annan kompis idag också, och finnas där som stöd för henne. Det har hänt lite i hennes liv som hon måste få prata om, och det är klart att jag finns för henne. Vill ju hennes bästa.

Fast nu ska jag faktiskt tänka på att ta mig in i duschen och fixa allting innan jag ska till skolan. Sen kanske jag hinner med att plugga lite om jag har tur.

Bloggar senare idag


You don´t know how I feel <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0